ASSALAMMUALAIKUM..WELCOME TO MY BLOG!.I'M JUST A SIMPLE PERSON WHO ALWAYS TRYING TO IMPROVE MYSELF..IN ORDER TO SEARCHING THE BLESSING OF ALLAH...IT'S ALL ABOUT MY STORY, MY LIFE, MY WORLD!..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday 25 June 2012

Selamat Hari Ulang Tahun yg ke-3!

Semalam, 24/06/2012 genab la 3 tahun usia perkenalan antara aku and syamil. Tapi dia xde kat sini. Outstation one month kat New Zealand. Sedihh je rase x dapat celebrate sesame..Hurmm...Cepatt je masa berlalu. Tau2, aku dah bergelar tunangan orang dan x lama lagi InsyaAllah, aku akan menamatkan zaman bujang ku dengan si dia yang tersayang.

Aku bersyukur kerana telah dipertemukan dengan seorang lelaki yang pada pandangan aku sebagai seorang lelaki yang penyayang, bertanggung jawab dan penyabar. Yang x jemu2 melayan perangai aku yang kadang2 memang buat sakit kepala. Hehehehe..Terima kasih kerana telah membahagiakan ku..membimbing ku ke arah yang lebih baik..membantu melupakan kisah2 sedih dalam hidup ku. Terima kasih juga ya Allah!...Kerana telah memperkenankan doa2 ku. Kerana telah mempertemukan aku dengan nya.

Di sini, aku mendoakan semoga hubungan aku dan dia akan terus berkekalan sehingga ke jinjang pelamin dan seterusnya sehingga ke akhir hayat. Semoga hubungan kami ini direstui Allah dan dilimpahkan rahmat oleh Nya. Aminnnnnnn....


Ini hadiah pertama yang aku dapat dari dier. Comel kan?.. ^__^


Sweet Memories...


^__^

No comments:

Post a Comment

Drop Your Comment Here!. ^_^