ASSALAMMUALAIKUM..WELCOME TO MY BLOG!.I'M JUST A SIMPLE PERSON WHO ALWAYS TRYING TO IMPROVE MYSELF..IN ORDER TO SEARCHING THE BLESSING OF ALLAH...IT'S ALL ABOUT MY STORY, MY LIFE, MY WORLD!..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 1 June 2012

Appointment dgn Klinik Kesihatan



Yeyyyyyy!!...akhirnya dapat gak buat appointment kat Klinik Kesihatan dalam mase singkat ni untuk minggu depan, 04/06/12 hari Isnin. Actually last month dah call Klinik Kesihatan Kelana Jaya untuk set appointement 4hb ni. Tapi staff die cakap x boleh buat appointement time tu kalau nk dtg bln 6 coz dorang habiskan bln 5 dulu and suh call balik hari ni. Jumaat, 1/6/12. Tapi yang aku tensen ni, call banyak kali dari pagi td, xde org pun angkat call. Then bile ade org angkat, xde dgr ape2 pun. Just dgr mcm gagang telefon tu diletakkan kat atas meja. Bengang lak aku. Takkan telefon dorang rosak?..padahal last week aku call okeh je. Kot ye pun banyak sgt keje tu, jwb la sekejap panggilan aku yg dah call banyak kali tu. Haihh!...Nak kene complain ni..

Then, aku try call yg lain2. Kebanyakannya x boleh set an appointment dgn panggilan telefon. Tapi kene datang kat klinik tu dulu and baru set appointment. Cube punye cube,...akhirnya dapat gak aku buat appointment dekat Klinik Kesihatan Jinjang. Dkt2 area Kepong. Alhamdulillahhhh...Appointment dari pukul 2-3.50pm. Lega punye pasal, hari ni aku nak order ayam goreng Mekdi la for lunch nanti.. Hehehehe..

Upssss!....sebelum aku terlupe, kat sini aku sertakan skali website untuk korang yang tgh nak mencari Pusat Klinik Kesihatan area Negeri Selangor / Kuala Lumpur ni ye. Senang skit kalau korang nak call dulu..
.Klik kat sini ------------>
http://www.jknselangor.moh.gov.my/index.php?option=com_content&view=article&id=159&Itemid=179&lang=bm

No comments:

Post a Comment

Drop Your Comment Here!. ^_^