ASSALAMMUALAIKUM..WELCOME TO MY BLOG!.I'M JUST A SIMPLE PERSON WHO ALWAYS TRYING TO IMPROVE MYSELF..IN ORDER TO SEARCHING THE BLESSING OF ALLAH...IT'S ALL ABOUT MY STORY, MY LIFE, MY WORLD!..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 18 May 2012

Menghitung Hari

Just now,...aku baru tgk kalendar..Kire punye kire, tinggal lebih kurang 100 hari lg sebelum mase yang dinanti-nantikan tu tibe. Dah bersedia ke aku ni?..Masih banyak kekurangan. Tapi InsyaAllah, sentiasa berusaha untuk menjadi yg lebih baik pada masa akan datang. Hujung bulan ni nak balik kg. Nak settle dua-tiga perkara yang x settle lagi. Kene pandai bahagikan masa..

Sekarang ni, nak pikirkan goodies yg sesuai untuk diberi pada tetamu..(Ade sesape nak bg sponsor?)Hehehe... Nak sesuatu yg comel2..Coz aku memang suke sesuatu yg comel2. Hehehehe..Aku harap, segala urusan aku, si dia dan keluarga ke dua-dua belah pihak dipermudahkan Allah..Aminnnnnnnn.... ^_^

Photo Shoot selepas Majlis Pertunangan ku dengan si dia...

No comments:

Post a Comment

Drop Your Comment Here!. ^_^